Forum www.absolutionl2.fora.pl Strona Gwna
RejestracjaSzukajFAQUytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Niktore z was pisały nie zdjemować, nie zaleważ.

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.absolutionl2.fora.pl Strona Gwna » News Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastpny temat
Niktore z was pisały nie zdjemować, nie zaleważ.
Autor Wiadomo
Juukla
Valakas



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 671
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Post Niktore z was pisały nie zdjemować, nie zaleważ.
Pozostałe kuracje to było tylko podtrzymanie wagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kamuś, a jak Twoje kolanko dzisiaj?!
co prawda ja mam kolczyka 2 miesiace, ale tez na poczatku kolczyyk mi sie ledwo miescil, a teraz normalnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Przez te 13 lat jak ja mieszkam w innym kraju spotkalam moze gora 10 pozadnych mulzumaninow.
AAAAA , masz ładne włosy????
[link widoczny dla zalogowanych]
niektórzy są naiwni
Czytałam, że to są skutki nie pożądane odstawić je ?
Ale do rzeczy:
ale obiecuje zjesc malutko, malutko no i juz sie nie moge doczekac jak na mnie lek zadziala pozdrawiam goraco klikne juz z OJCZYZNY
[link widoczny dla zalogowanych]

2l. [link widoczny dla zalogowanych] On nie był winny temu, że tak się fatalnie czułam z sobą, że byłam taka nieszczęśliwa.
Pani doktor powiedział, że może u mnie to bardziej widoczne bo mam bardzo jasną karnację, ale mam się nie przejmować bo wiele kobiet tak ma, tylko żadna się nie przyzna, że depiluje się tu i tam. Unikaj kawy, herbaty i słodkich napojów gazowanych zawierających kofeinę piszcie mamusie pliiiiiiiiiisssssssssss No i jakież było zdziwienie moje / jej jak się okazało że nie mam wrastającego paznokcia (stan zapalny był po obu stronach palca). Czytałam na internecie o nich i mają nawet ciekawą opinię . [link widoczny dla zalogowanych]
nic...ide powoli do domu, milego wieczoru i do uslyszenia jutro! [link widoczny dla zalogowanych] Naiwne jestescie, co niektore. dzieki temu nawet nie wiem kiedy bylam po badaniu Zaczne od poczatku. nordic walking w wodzie!: A z moim torielem to (chyba) się wyjaśniło - po około dwóch tygodniach brania gravistatu zaczęły sie bóle w okolicy jajnika i był taki dzień, że dosłownie czułam pulsującą kulkę w moim brzuchu, ale nie trwało to długo, bo wieczorem zauważyłam niewielkie plamienie a ból ustapił.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy naprawde nikt nie zna przyczyny bólu dłoni ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale ona jest glupia.
[link widoczny dla zalogowanych]
W twoim przypadku prosilabym Boga o wiecej rozumu.
[link widoczny dla zalogowanych]
na nodze to chyba lepiej zrobić jak skóra będzie opalona...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepsze uslugi w miescie na swojej stronie pisza, ze maja jedyna skuteczna metode depilacji, oni sa najlepsi, i przyjmuja tylko tych ubranych w najlepsze ubrania, chcesz nalezec do najlepszych to idz do A.U.
W ksiazkach Malachowa sa zupelnie inne informacje niz w ksiazce Tombaka Nie znajdziesz tych samych tematow.
www.jobs.ie
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dzisiaj jakaś troche zamulona jestem ale ciśnienie w normie może dlatego że na słoneczku byłam wode pochłaniam jak gąbka [link widoczny dla zalogowanych] Posłuchaj mojej rady.Olej gościa który leci tylko na ładne szmatki i buzię;/Co warty jest chłopak który rzuca Cię dla innej tylko dlatego ,że ona została miss szkoły?
pierwszy tydzień, a potem już z górki sama wiesz, ja przerwałam w 11 dniu , mogłabym spokojnie wytrzymać jeszcze tydzień, tylko żeby nie ten nieprzyjemny zapach z buzi, m.in. wiec polecam przy nich uzywac warstw podkładowych). lub jak radzi sobie pani ze stresem Witajcie! Magic Affair [link widoczny dla zalogowanych]
No zobaczymy jeżeli pomoże to pójdę i faktycznie do innego. Jednakże mój post nie miał na celu obrazy kogokolwiek, leczy wyrażenia opinii na temat świadczonej mi usługi. to nie majątek ale 159 zł!!!?, kupione w markowym obuwniczym sklepie -i....... Jestem ze stolicy. Aha, wszyscy rizmawiają o swoich przygodach, a ja odpowiem na pytanie topiku: One chyba nie sa az takie drogie!
Po zabiegu nie spuchłam ani trochę.
Ja tez mam ten problem!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ból szyjny lekko minął, ale po jakimś czasie zaczęły mi drętwiec palce jednej ręki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Borysa Szyca
[link widoczny dla zalogowanych]
No i skąd jesteś?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dostal prace w Polsce, to zadne z nas by sie nie zastanawialo nad przeprowadzka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy steper mi w tym pomoże? [link widoczny dla zalogowanych] ja bym na twoim miejscu wybrała L-karnityne takie moje zdanie
Stosowałam zioła oo Bonifratrów na odchudzanie. kurcze,kazdy ma inny przepis na zupe...aga2805 ja też dziś 4 dzień na zupie. Miało byc wiola203i ,ale Wiola wie że to do niej o co chodzi z tą morfiną? Kręcą mi się tylko końcówki da radę coś z tym zrobić?? [link widoczny dla zalogowanych]
A do dermatologa (bo niektorzy tu wysylali) to nie wiem po co... @zatańczmy! mam problem taki jak wszyscy - pazury nieszczęsne ;[ Po urodzeniu dziecka, kiedy opuchlizna zeszła mi z nóg i stóp zaczął wrastać mi się paznokieć w lewej stopie, chirurg wyciął mi go do połowy (strasznie bolało znieczulenie!!!!! Ja stosuje lewatywy od niedawna i nie odczuwam zadnych zlych jej wplywow. 1 duża - główka kapusty Wejdz na dyskrecja.pl Skadniki:
Buziaki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy taka utrata wagi nie jest szkodliwa?
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście, że pamiętamy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Im jesteśmy chudsi, tym wolniej zrzucamy wagę - przy Twojej wadze zostało już na prawdę mało tłuszczu, który możemy spalić - a organizm broni się jak może przed spalaniem mięśni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Justa, czyżbys sie wybierała na kurs rzeczoznawcy w TO Profil w Gdańsku?? [link widoczny dla zalogowanych] jest cudny...te jego oczy hipnotyzują.
Dodatkowo robiłam 45 minut ćwiczeń dziennie (na brzuch, uda itp. dziekuje dziewczynki dawno tutaj nie zagladalam...jeszcze nie zdecydowalam czy wezme ten depilator czy nie....a aparat mi sie popsul:/wiec cos mi sie wydaje ze kupie tam nowy Po prostu padam na pysk Postanowiłam, że spróbuję po sesji (bo teraz będzie mi potrzebna kawa, oj potrzebna... trzeba być głupim by wierzyc w takie bzdury [link widoczny dla zalogowanych]
Hindi A moze mi ktos pomoze. A zresztą, co ja tu bedę pisać. !!!!!!!!!!!!!!!!!! wprowadzic zmiany uznawane dotychczas za herezje. dziewczyny nprawde ładnie to wygląda ! dzis bylby 3 dzien ale skusilam sie na lody i platki jednak bede dalej sie odchudzac moze te 3 kg zejda .
Mam nadzieję, że Twojemu synowi wyjazd się uda I że będzie chciał ponowić
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 21:49, 10 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.absolutionl2.fora.pl Strona Gwna » News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin